Coșul meu

0 produse

Categorii

Conditii de retur

Conditiile de returnarea a produselor:
 
 - Păstrați ambalajul produsului intact. Produsele desigilate, uzate, deteriorate, fără ambalaj, etc. vor fi preluate
plătind o penalizare între 5%-80% din valoarea lor de achiziție pentru readucerea lor la starea inițială.
Produsele care au consumabile, se vor returna fără acestea, iar prețul consumabilelor se va scădea din suma returnată.

 - Nu desfaceti carcasa produsului! Ruperea sigiliului duce automat la pierderea garanției si a posibilității de returnare.

 - Nu zgâriați, nu loviți, nu aplicați autocolante, nu scrieți nimic pe produs ori ambalaj !!!

 - Respectați întocmai condițiile de garanție, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.

 - Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
 
- Returnarea banilor se va face numai prin bancă cu Ordin de Plata.
In acest caz vom avea nevoie de un Cont Bancar valid și un Cod Numeric Personal valid din partea Dvs.
Termenul de returnare a sumelor este de maximum 14  zile din momentul primirii si verificării produsului. 
Suma inapoiata cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. 

 - Daca returnați produsul in 10 zile de la cumpărare nu sunteți obligat să dezvăluiți motivul nemulțumirii.
In cazul în care doriți returnarea produsului în cele 10 zile , vă rugăm să ne adresați o notificarea SCRISA  în maxim 10 zile,

- Returul nu se poate aplica produselor de tip softwarwe (liceente jocuri si softuri), filme care au ambalajul desigilat, produsele să nu fie achizitionate prin sistem de rate sau bonuri valorice sau orice produs Apple al cărui software a fost activat.

Condițiile de returnare sunt conforme cu baza legislativă: Ordonanta Guvernului Nr.130/2000 cu modificarile si completările ulterioare

Conditii de inlocuire a produsului:

- Un produs care a fost trimis defect sau cu probleme de estetica (zgariat, ciobit, lovit) și a fost din vina noastra, acesta va putea fi înlocuit pe cheltuiala noastră de transport.

- Clientul este obligat să verifice coletul la primire și în maxim 24 de ore de la primirea coletului să anunțe în scris socitatea noastră cu privire la problemele depistate.
- Societatea noastră nu își asumă răspunderea dacă coletul a suferit șocuri în timpul transportului iar transportul a fost realizat de către o firmă de curierat sau de vre-un delegat de-al clientului.
- Produsul nu poate fi înlocuit dacă acesta s-a defectat ca urmare a instalării și/sau folosirii în alte condiții decât cele prevazute în manualul produsului respectiv.
- Produsul va fi inlocuit dacă termenul de reparație în garanție a produsului defect depașește timpul prevăzut de lege în care acesta trebuie reparat.